Uzun süredir r10'dayım benim gibi bir çok kişi var. Sırf alışkanlıktan dahi r10.nete girip vakit geçiriyor. Ticaret yapmasak dahi gündemi dahi buradan takip etmeyi tercih ediyoruz.
Ticaretler için pm'de kişi ile karşılıklı canlı konuşabileceğimiz bir sistem olmalı
Extra olarak ufak odalar kurabileceğimiz bir r10 içi sistem olmalı , canlı sohbet ortamı oluşturulabilmesi için. Örnek veriyorum 50 kişilik bir oda gibi. Bu odalarda r10 dışı iletişim linki vermek yasak olur veren olunca şikayet ile üye ban cezası alabilir.
Misal : Gececiler sohbet odası , Hatta bu gruplar için ufak eğlenceli oyunlar olursa r10 üzerinde geçirilen vakit çok fazla artacaktır.