ben aylardır şöyle bir şey düşünüyordum; whatsapp tarzı olabilir konuşma oluştur şeklinde. mesela ben adama ilk mesajı atıyorum. okumuş mu veya tam olarak ne gönderdim diye bakarken vakit kaybediyorum. onun yerine gelen/giden klasörleri kalksa tek sayfa olsa? ilk mesajı biz atsak dahi o konuşma orada dursa? xenforo'da böyle sanırım onun gibi olabilir.