• 10-02-2022, 22:20:06
    #1
    Merhabalar, ticarete atılmayı düşünüyorum yaza doğru. Planlamalarımı yapmaya başladım. Satışa başlamadan önce şunu mutlaka yap dediğiniz şeyler var mıdır? Şirket hemen açılmalı mı yoksa sonradan açılabilir mi? Satışa başlamadan önce neler yapmalıyım?
  • 10-02-2022, 22:21:46
    #2
    odagin musteri olsun. Amazon'u ornek al.
  • 10-02-2022, 22:26:03
    #3
    İade oranı düşük ürünler tercih sebebiniz olsun aksi halde kar'ınızın büyük çoğunluğunu kargo ücretlerine verirsiniz
  • 10-02-2022, 22:26:07
    #4
    3-4 aydır e-ticarete hiçbir şey bilmeden başlamama dayanarak söylüyorum. Bu kadar zor olacağını bilseydim hiç bulaşmazdım. İlerde ne olur bilmiyorum.
    Ama kesinlikle kendinize bir yol haritası çizin. Şirket işi ticaret kelimesi bir işin içine girdiği zaman vergisiz olmaz bide nerden nasıl ne şekilde satacağınız önemli
  • 10-02-2022, 22:28:40
    #5
    halilturhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 aydır e-ticarete hiçbir şey bilmeden başlamama dayanarak söylüyorum. Bu kadar zor olacağını bilseydim hiç bulaşmazdım. İlerde ne olur bilmiyorum.
    Ama kesinlikle kendinize bir yol haritası çizin. Şirket işi ticaret kelimesi bir işin içine girdiği zaman vergisiz olmaz bide nerden nasıl ne şekilde satacağınız önemli
    sizi tebrik ediyorum bu yazdığınızdan dolayı. Yıllardır eticaretin zor olduğunu insanların gazlandığını anlatıyorum ama yolda farkına varıyorlar bunu.
    bu işin normal ticaretten hiç bir farkı yok. Başına “e” gelince bir şeyler kolaylaşmıyor
    Yani normal ticaret yapmıyor ve bilmiyorsanız hiç bulaşmayın
  • 10-02-2022, 22:30:03
    #6
    Merhaba şirket açmak çok uzun süren bir işlem değil e ticarete başlayacağınız platforma göre değişiklik göstermekle birlikte istenilen belgeler ulaşılması zor şeyler değildir. O yüzden başlamaya yakın açmanız en azından muhasebe ücretlerinden kar etmenizi sağlayacaktır. Edindiğim tecrübe kadarıyla satılacak ürün fiyatlarını iyi hesaplamalı ona göre müşteriyi yormayacak fiyatlar vererek rakiplerinizin önüne geçebilirsiniz bunu yaparken kendi kar zarar durumunuza dikkat etmelisiniz. platform kampanyalarına katılarak ürünlerinizi ön plana çıkartabilir satışlarınızı arttırabilirseniz doğru adımlar atarsanız para kazabilir ama dışarıdan göründüğü kadar da kolay olmayabilir buna dikkat etmelisiniz. Edindiğim tecrübelere göre benim fikrim bunlar.
  • 10-02-2022, 22:31:18
    #7
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizi tebrik ediyorum bu yazdığınızdan dolayı. Yıllardır eticaretin zor olduğunu insanların gazlandığını anlatıyorum ama yolda farkına varıyorlar bunu.
    bu işin normal ticaretten hiç bir farkı yok. Başına “e” gelince bir şeyler kolaylaşmıyor
    Yani normal ticaret yapmıyor ve bilmiyorsanız hiç bulaşmayın
    Hocam normal ticarette örnek veriyorum tutarsınız bir dükkan koyarsınız ürünleri oturur beklersiniz. inanınki çocuk oyuncağı geliyor esnaflık yapacaksınız
    ama bu e-ticaret illeti bitmiyor kafayı yemek üzereyim inanınki. harcadığım paranın haddi hesabı yok ve inanın ki o kadar çok eksiklikler var ki hala. gecem gündüzüme karıştı.
  • 10-02-2022, 22:32:47
    #8
    Daha önce bir başlıkta detaylı bilgiler paylaşmıştım.

    https://www.r10.net/off-topic/244602...steyenler.html

    Tecrübelerime göre bir formül bulmuştum :
    Başarı = Benzersiz Ürün + Kendi Üretim İmkanı + Haksız Rekabet + Şans

    Şuanki ekonomik koşullarda ne söylesem yanlış yönlendirmiş olurum piyasada henüz oturmayan bir fiyat var herşey dalgalı ve alım gücü çok düşük seviyede. Ben yinede e-ticaret'e gireceğim derseniz halkın ihtiyacı olan ürünleri ucuza temin etme yada üretme ile başlayabilirsiniz. Diğer bir alternatif ise ikinci el e-ticaret tavsiye edebilirim. Bol şans bu maceranızda.
  • 10-02-2022, 22:33:10
    #9
    denizuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    odagin musteri olsun. Amazon'u ornek al.
    alicmkrtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İade oranı düşük ürünler tercih sebebiniz olsun aksi halde kar'ınızın büyük çoğunluğunu kargo ücretlerine verirsiniz
    Sektörün genel kategorisi giyim üzerine. İade oranı biraz yüksek olabilir belki ancak analizlerini yapıp güvendiğim bir alan. Bu yüzden bu riski alacağım.
    halilturhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 aydır e-ticarete hiçbir şey bilmeden başlamama dayanarak söylüyorum. Bu kadar zor olacağını bilseydim hiç bulaşmazdım. İlerde ne olur bilmiyorum.
    Ama kesinlikle kendinize bir yol haritası çizin. Şirket işi ticaret kelimesi bir işin içine girdiği zaman vergisiz olmaz bide nerden nasıl ne şekilde satacağınız önemli
    Bu yüzden pat diye atlamadım yaklaşık 2 haftadır pazar analizini yapıyorum yaza kadar devam edeceğim. Ürün, fiyat, gider tüm hesaplamaları yapacağım yaza kadar. Zor olduğu kesin, ancak kendini sattıracak rekabeti düşük denilebilecek bir ürün. Bu yüzden güveniyorum açıkçası.