Daha önce bir başlıkta detaylı bilgiler paylaşmıştım.
https://www.r10.net/off-topic/244602...steyenler.html
Tecrübelerime göre bir formül bulmuştum :
Başarı = Benzersiz Ürün + Kendi Üretim İmkanı + Haksız Rekabet + Şans
Şuanki ekonomik koşullarda ne söylesem yanlış yönlendirmiş olurum piyasada henüz oturmayan bir fiyat var herşey dalgalı ve alım gücü çok düşük seviyede. Ben yinede e-ticaret'e gireceğim derseniz halkın ihtiyacı olan ürünleri ucuza temin etme yada üretme ile başlayabilirsiniz. Diğer bir alternatif ise ikinci el e-ticaret tavsiye edebilirim. Bol şans bu maceranızda.