sizi tebrik ediyorum bu yazdığınızdan dolayı. Yıllardır eticaretin zor olduğunu insanların gazlandığını anlatıyorum ama yolda farkına varıyorlar bunu.
bu işin normal ticaretten hiç bir farkı yok. Başına e gelince bir şeyler kolaylaşmıyor
Yani normal ticaret yapmıyor ve bilmiyorsanız hiç bulaşmayın
Hocam normal ticarette örnek veriyorum tutarsınız bir dükkan koyarsınız ürünleri oturur beklersiniz. inanınki çocuk oyuncağı geliyor esnaflık yapacaksınız

ama bu e-ticaret illeti bitmiyor kafayı yemek üzereyim inanınki. harcadığım paranın haddi hesabı yok ve inanın ki o kadar çok eksiklikler var ki hala. gecem gündüzüme karıştı.