halilturhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-4 aydır e-ticarete hiçbir şey bilmeden başlamama dayanarak söylüyorum. Bu kadar zor olacağını bilseydim hiç bulaşmazdım. İlerde ne olur bilmiyorum.
Ama kesinlikle kendinize bir yol haritası çizin. Şirket işi ticaret kelimesi bir işin içine girdiği zaman vergisiz olmaz bide nerden nasıl ne şekilde satacağınız önemli
sizi tebrik ediyorum bu yazdığınızdan dolayı. Yıllardır eticaretin zor olduğunu insanların gazlandığını anlatıyorum ama yolda farkına varıyorlar bunu.
bu işin normal ticaretten hiç bir farkı yok. Başına “e” gelince bir şeyler kolaylaşmıyor
Yani normal ticaret yapmıyor ve bilmiyorsanız hiç bulaşmayın