Benzin fiyatları daha nereye uçacak ?
25
●1.106
- 09-02-2022, 11:28:41Brent petrol fiyatları yüzünden maalesef bu durumda. Kur düşse bile pek faydası olmayacak sanırım.
- 09-02-2022, 11:31:22Hocam elindeki hiç bir şeyi satmanı önermem sonra lazım olur alamazsın. Zaten ülkede hiper enflasyon söz konusu alabildiğin her şey şu anda kar olur satmak ise zarara sokar.
Bir tartışma konusuna girmek istemem ancak, dünya pahalanıyor diye bir şey yok.
Dünya standart ölçülerde pahalanıyor bunun sebebi tüketim, nufus gibi etkenler.
Bizim yaşadığımız farklı bir şey dünya ile alakalı değil. Biz kendi kaynaklarımızı tüketip bitirdik üstüne adalet, eğitim ve ekonomi alanını mahvettik o yüzden dünyada var diyip geçmek çok saçma.
Allah kolaylık versin. - 09-02-2022, 11:33:30Yazacaklarımı nasıl toparlarım diye düşünürken, hocam benim için özetlemiş. Bunlarda daha iyi günlerimiz düşüncesindeyim. Allah hepimize kolaylıklar versin.Miniyazilimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2022, 11:44:57Brent işini de geçti bu olay.SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün brent petrol yüzde 2.5 değer kaybetti ona rağmen yine zam geldi. - 09-02-2022, 12:27:15Kur düşse de ÖTVye yansıtıyorlar, olan yine vatandaşa oluyor.beratomermutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2022, 12:28:32Varil fiyatları 18 dolara düştüğünde neden indirim gelmedi hocam merak ediyorum, bunu da açıklama şansınız var mıDijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2022, 13:04:28Gelmeseydi 1500 benzin istasyonu kepenk indirecekti. Çünkü her litrede bırakın karı zarar ediyorlardı. 1 TL artış yapılması gerekiyor dendi. Daha da artacak. Brent petrol de 100 doları geçecek.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En kolay ve dolaylı yoldan toplanan vergi kalemi olduğu için indirim yapılmadı. Tam tersi vergi oranı artırıldı. Almak da zorunda aksi halde yapacağı ödemeleri yapamaz. Petrol yada doğalgaz zengini bir ülke değiliz. Vergiler olmadan çark dönmez.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-02-2022, 13:04:55Evet hocam kur düşse bile zamlar devam edecek enerji piyasalarında fena yükseliş var öyle böyle değil. Grafiklerden bakabilirsiniz buna. Gönül ister tekrar eski fiyatlarına dönsün ama zor. ÖTV'yi de kaldırmayacaklar herhalde.Gunesibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle