• 09-02-2022, 11:28:41
    #10
    Brent petrol fiyatları yüzünden maalesef bu durumda. Kur düşse bile pek faydası olmayacak sanırım.
  • 09-02-2022, 11:31:22
    #11
    Hocam elindeki hiç bir şeyi satmanı önermem sonra lazım olur alamazsın. Zaten ülkede hiper enflasyon söz konusu alabildiğin her şey şu anda kar olur satmak ise zarara sokar.
    Bir tartışma konusuna girmek istemem ancak, dünya pahalanıyor diye bir şey yok.
    Dünya standart ölçülerde pahalanıyor bunun sebebi tüketim, nufus gibi etkenler.
    Bizim yaşadığımız farklı bir şey dünya ile alakalı değil. Biz kendi kaynaklarımızı tüketip bitirdik üstüne adalet, eğitim ve ekonomi alanını mahvettik o yüzden dünyada var diyip geçmek çok saçma.

    Allah kolaylık versin.
  • 09-02-2022, 11:33:30
    #12
    Miniyazilimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam elindeki hiç bir şeyi satmanı önermem sonra lazım olur alamazsın. Zaten ülkede hiper enflasyon söz konusu alabildiğin her şey şu anda kar olur satmak ise zarara sokar.
    Bir tartışma konusuna girmek istemem ancak, dünya pahalanıyor diye bir şey yok.
    Dünya standart ölçülerde pahalanıyor bunun sebebi tüketim, nufus gibi etkenler.
    Bizim yaşadığımız farklı bir şey dünya ile alakalı değil. Biz kendi kaynaklarımızı tüketip bitirdik üstüne adalet, eğitim ve ekonomi alanını mahvettik o yüzden dünyada var diyip geçmek çok saçma.

    Allah kolaylık versin.
    Yazacaklarımı nasıl toparlarım diye düşünürken, hocam benim için özetlemiş. Bunlarda daha iyi günlerimiz düşüncesindeyim. Allah hepimize kolaylıklar versin.
  • 09-02-2022, 11:44:57
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Brent arttığı sürece duracağı yok bu kesin
    Brent işini de geçti bu olay.

    Dün brent petrol yüzde 2.5 değer kaybetti ona rağmen yine zam geldi.
  • 09-02-2022, 12:03:05
    #14
    Petrol isterse 500 dolar olsun, oylarımızla seçilen kişi doları 1 lira yapmak zorundadır. Bende bilirim doları 18 liraya çıkarıp elimdeki doları satıp tekrar 10 liraya almayı.
  • 09-02-2022, 12:27:15
    #15
    beratomermutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Brent petrol fiyatları yüzünden maalesef bu durumda. Kur düşse bile pek faydası olmayacak sanırım.
    Kur düşse de ÖTVye yansıtıyorlar, olan yine vatandaşa oluyor.
  • 09-02-2022, 12:28:32
    #16
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varil fiyatları 1-2 sene önce 30-35 dolardı şu an 92,5 dolar enerji piyasaları %200 arttı maalesef
    Varil fiyatları 18 dolara düştüğünde neden indirim gelmedi hocam merak ediyorum, bunu da açıklama şansınız var mı
  • 09-02-2022, 13:04:28
    #17
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Brent işini de geçti bu olay.

    Dün brent petrol yüzde 2.5 değer kaybetti ona rağmen yine zam geldi.
    Gelmeseydi 1500 benzin istasyonu kepenk indirecekti. Çünkü her litrede bırakın karı zarar ediyorlardı. 1 TL artış yapılması gerekiyor dendi. Daha da artacak. Brent petrol de 100 doları geçecek.

    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varil fiyatları 18 dolara düştüğünde neden indirim gelmedi hocam merak ediyorum, bunu da açıklama şansınız var mı
    En kolay ve dolaylı yoldan toplanan vergi kalemi olduğu için indirim yapılmadı. Tam tersi vergi oranı artırıldı. Almak da zorunda aksi halde yapacağı ödemeleri yapamaz. Petrol yada doğalgaz zengini bir ülke değiliz. Vergiler olmadan çark dönmez.
  • 09-02-2022, 13:04:55
    #18
    Gunesibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kur düşse de ÖTVye yansıtıyorlar, olan yine vatandaşa oluyor.
    Evet hocam kur düşse bile zamlar devam edecek enerji piyasalarında fena yükseliş var öyle böyle değil. Grafiklerden bakabilirsiniz buna. Gönül ister tekrar eski fiyatlarına dönsün ama zor. ÖTV'yi de kaldırmayacaklar herhalde.