Brent işini de geçti bu olay.
Dün brent petrol yüzde 2.5 değer kaybetti ona rağmen yine zam geldi.
Gelmeseydi 1500 benzin istasyonu kepenk indirecekti. Çünkü her litrede bırakın karı zarar ediyorlardı. 1 TL artış yapılması gerekiyor dendi. Daha da artacak. Brent petrol de 100 doları geçecek.
Varil fiyatları 18 dolara düştüğünde neden indirim gelmedi hocam merak ediyorum, bunu da açıklama şansınız var mı
En kolay ve dolaylı yoldan toplanan vergi kalemi olduğu için indirim yapılmadı. Tam tersi vergi oranı artırıldı. Almak da zorunda aksi halde yapacağı ödemeleri yapamaz. Petrol yada doğalgaz zengini bir ülke değiliz. Vergiler olmadan çark dönmez.