Kur düşse de ÖTVye yansıtıyorlar, olan yine vatandaşa oluyor.
Evet hocam kur düşse bile zamlar devam edecek enerji piyasalarında fena yükseliş var öyle böyle değil. Grafiklerden bakabilirsiniz buna. Gönül ister tekrar eski fiyatlarına dönsün ama zor. ÖTV'yi de kaldırmayacaklar herhalde.