Hocam elindeki hiç bir şeyi satmanı önermem sonra lazım olur alamazsın. Zaten ülkede hiper enflasyon söz konusu alabildiğin her şey şu anda kar olur satmak ise zarara sokar.
Bir tartışma konusuna girmek istemem ancak, dünya pahalanıyor diye bir şey yok.
Dünya standart ölçülerde pahalanıyor bunun sebebi tüketim, nufus gibi etkenler.
Bizim yaşadığımız farklı bir şey dünya ile alakalı değil. Biz kendi kaynaklarımızı tüketip bitirdik üstüne adalet, eğitim ve ekonomi alanını mahvettik o yüzden dünyada var diyip geçmek çok saçma.
Allah kolaylık versin.