Merhaba sevgili r10 üyeleri, hayırlı günler.
R10da son 1 haftadır alim isim vardı ve önce bir üye ile çalıştım, kişinin teslim ettiği hizmet kapatıldı (ömür boyu garantili sözde) şikayet oluşturdum ve yöneticiler satıcıyı haklı buldu. Eyvallah, tekrar birini buldum, bu sefer her şeyi sordum hizmet kapatılır mı vesaire vesaire, kişi bana sorun olmaz dedi ve iş sonucu hizmet kapatıldı. Üstüne bir de engel attı, şikayet oluşturdum lakin yine o kişi haklı bulundu oysa garanti verdiğine dair tüm ssler konudaydı, vallahi illallah ettim nedir bu ya. Satıcılar yeni uyeyiz diye hizmet sattıktsn sonra her yerden engelliyor, garanti verilen hizmet patlayınca haklı olan satıcı.
Yeni üyeyiz diye satıcılar dikkate dahi almıyor, buraya kadar.
Kusura bakmayın derdimi paylaşmak, buraya dökmek istedim. Artık ne sabır kaldı, ne de başka hizmet alacak para !
R10daki yeni üye mağduriyeti.
10
●796
- 08-02-2022, 16:29:20Üyeliği durdurulduTamam peki sizlerin fikrini alayım, ben size ömür boyu garantilidir diyorum. Hizmet kapanınca size engel atıyorum, şikayet actıgınızda haklı ben oluyorum.Buraak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2022, 17:30:07Üyeliği durdurulduKendi mağduriyetimden öne çıkarak açtım konuyu, komik birşey mi var ?akypromo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2022, 17:31:11Ömür boyu garanti dediğiniz şey bir hikayedir. Hiçbir geçerliliği yoktur.
- 08-02-2022, 17:32:3210 yıllık üye gibi yazmışsın bu komik,derdinde yeni üyeler değil,işini güzel yapmayan insanlar diyebilirimnoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi de komik be abi görünce güldüm yani - 08-02-2022, 18:33:41Hocam arkadaş yeni üye olduğu için bu tip durumların başına geldiğini yazmış. Siz yeni üyeler insanları mağdur ediyor diye anlamışsınız.akypromo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle