Merhaba sevgili r10 üyeleri, hayırlı günler.

R10da son 1 haftadır alim isim vardı ve önce bir üye ile çalıştım, kişinin teslim ettiği hizmet kapatıldı (ömür boyu garantili sözde) şikayet oluşturdum ve yöneticiler satıcıyı haklı buldu. Eyvallah, tekrar birini buldum, bu sefer her şeyi sordum hizmet kapatılır mı vesaire vesaire, kişi bana sorun olmaz dedi ve iş sonucu hizmet kapatıldı. Üstüne bir de engel attı, şikayet oluşturdum lakin yine o kişi haklı bulundu oysa garanti verdiğine dair tüm ssler konudaydı, vallahi illallah ettim nedir bu ya. Satıcılar yeni uyeyiz diye hizmet sattıktsn sonra her yerden engelliyor, garanti verilen hizmet patlayınca haklı olan satıcı.
Yeni üyeyiz diye satıcılar dikkate dahi almıyor, buraya kadar.

Kusura bakmayın derdimi paylaşmak, buraya dökmek istedim. Artık ne sabır kaldı, ne de başka hizmet alacak para !