noy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi mağduriyetimden öne çıkarak açtım konuyu, komik birşey mi var ?
10 yıllık üye gibi yazmışsın bu komik,derdinde yeni üyeler değil,işini güzel yapmayan insanlar diyebilirim

bi de komik be abi görünce güldüm yani