Konu
R10daki yeni üye mağduriyeti.
08-02-2022, 17:32:32
#8
akypromo
noy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi mağduriyetimden öne çıkarak açtım konuyu, komik birşey mi var ?
10 yıllık üye gibi yazmışsın bu komik,derdinde yeni üyeler değil,işini güzel yapmayan insanlar diyebilirim
bi de komik be abi görünce güldüm yani