Ecevit 2002'si vs Erdoğan 2022'si
97
●6.096
- 12-02-2022, 03:09:16İki dönemi de yaşadım, iki dönemde de başkaldırış varı (devlet büyüklerimizin, diğer büyük devletlere başkaldırışı). İki dönemde de bizi ekonomik krizle vurmaya çalışıyorlar.
Sayın Ecevit döneminde işe yarayanlar, Sayın Erdoğan döneminde sıkı ekonomik politikalar yüzünden uzun bir süre işe yaramadı. Fakat karşınızdaki devletler sizin büyümenizi istemeyenler nerden vurmaya çalışacaklarını iyi de biliyorlar.
Çanakkaleye giden dedem, evdeki bulguru düşünmedi. Nene Hatun "Bebem bensiz yaşar da Devletsiz yaşamaz" dedi.
Biz önümüzdeki neslimiz için çalışacağız.
Bu sözümü yazın buraya 2022 çok zor olacak ama 2024 yılı bizim için çok iyi olacak.
Dünya devletlerinde ekonomik ve küresel kriz daha baş göstermedi, bizde ise yıla yayılarak erken başladı.
Bu benim kişisel görüşlerim kimseyi bağlamaz, bağlayıcılığı da yok. - 14-02-2022, 16:03:57kucuklerbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o Ecevıt olmasaydı ERBAKAN hoca kıbrısın tamamını alacakdı suan akdenız kıta sahanlığımız daha genıs olacak ıdı petrol ve sanayının goz bebegı doğalgaz arama falıyetlerımız daha fazla olacakdı
gıttı ıngılterede amlastı
eğer bir nehirde iki balık kavga ediyorsa, bilin ki oradan az önce uzun bacaklı bir ingiliz geçmiştir. (kızılderili atasozu) - 14-02-2022, 16:42:39Kaynaklardan iyi yararlanmak gerek, Ecevit İngiltere, ABD, Yunanistan'a kafa tutan haberleri olmadan Ayşe Tatile çıktı diyen bir liderdir. Ve o dönemde ülkemizde çok ciddi ekonomik durumlar söz konusu iken bunu yaptı. 2 devlet adamını rahmetle saygı ile anıyorum tekrardan.moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başbakanımız Bülent Ecevit'in dünyaya meydan okuyarak gerçekleştirdiği Kıbrıs Barış Harekâtı, Ada'da barış ve huzurun güvencesi olmuştur. Ada'da, 1963-1974 yılları arasında kayıplara karışan bin 842 kişinin cesedi kuyulara atılmış, sonradan bulunan toplu mezarlarla bu ortaya çıkmıştır. Her zaman barıştan yana olan Bülent Ecevit bu harekâtı gerçekleştirmemiş olsaydı o günden bugüne yaşanacaklar tahmin bile edilemezdi." Kıbrıs bugün Filistin'den beter olurdu"
O dönemde asalım keselim alalım deniyordu ama ''ölçüyü kaçırırsak bütün dünyayı karşımıza alırız, ama ölçü içinde yapmamız gerekir diyordum.'' (Ecevitin Sözüdür.)
Erbakan somut olarak ne yapılmasını öneriyordu?
Aslında ciddi bir şey söylemiyordu, biraz daha sert davranalım gibi... Somut bir şey yoktu. Fakat daha radikal izlenim vermek istiyordu. Ben de bunu hoş görüyordum. Hakkıdır.
Adanın tamamını mı alalım diyordu?
Tam hatırlayamıyorum ama daha radikal görüntü vermek istiyordu. Ben de onu yadırgamıyordum.
O dönemde Ecevit ne yapmış satır başlarını söylüyorum, çok detaya girmem gerek yok google yazarsanız görürsünüz,
SAAT 05.00 REST VE ATEŞ
İngilizlerin tuvalet bahanesi
İngiliz ve ABDlilere renk vermedim
ABDli Siscoyu şok eden sözler,
Bu arada siz harekâta karar verdiniz ama bundan diğer ülkelerin haberi yok, değil mi?
Hayır, bunu kimse bilmiyor. Ben Londradayken harekâta karar verilmişti. Onlar bizi bir askeri harekâttan vazgeçirmeye, caydırmaya çalışıyorlardı.
Sisco da Ankaraya gelmek istediğini söyledi. Ben de kendisine, Ziyaretiniz cumadan önce gerçekleşsin. Ankarada bulunmanız kuşku yaratır dedim. Ben tekrar Ankaraya döndüm. Sisco da geceyarısı geldi. Atinadan gelmiş ve bizi iknaya çalışıyordu. Sabahın beşine kadar konuştuk. Bu görüşmeyi daha fazla uzatmayalım. Siz bundan 10 yıl önce bize baskı yaptınız ve biz buna uymak zorunda kaldık. Bundan sonra sizi dinlemiyoruz dedim.
Şaşırdı, Yani ne yapacaksınız? Müdahale mi edeceksiniz? diye sordu. Elbette dedim. Askeri harekat ne zaman? diye sordu. Saatime baktım ve Şu saatte başlamış olması lazım dedim.
Şimdi ben ne diyeceğim gazetecilere? diye sordu. Siz şimdi uçakları da kaldırmazsınız dedi. Gitseniz daha iyi olur dedim. Gazetecilere ne diyeyim? diye üsteleyince, Siz merak etmeyin, bu sorunu çözerim dedim. O da bana, Siz bunu başarırsanız sizi Beyaz Saraya Basın Sözcüsü olarak öneririm dedi. Ben de, Merak etmeyin, size bir şey sordurmayacağız dedim.
Kendisini geçirdim ve gazeteciler bir şey sormadılar. Çünkü ben daha önce Esattaki dairemdem çıkarken gazetecilere, lütfen bana bugün bir şey sormayın demiştim. Bu sözlerimi not aldıklarını görünce, bunları bile yazmamalarını rica etmiştim. Dolayısıyla gazeteciler o gün bana da, Siscoya da bir şey sormadılar. - 14-02-2022, 17:01:09Ben bır soz yazdım oraya kızılderılı sozu oku tekrar robert kolejı mezunu ecevıt hatta google dedın madem google ecevit r basınca dırek rocfeller bursu da çıkar benıkucuklerbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve petrol sektoru onların elınde
bu ulkede 4 kez ecevıt 7 kez demırel basbakan oldu ecevıt chp den çıkıp demokrat partıyı ele geçırdı demokrat partı Asılan basbakan Adnan Menderesın partısı
bırde sunu soylıyeyım chp nın derdı ıktıdar olmak değıldır amacı kurumları ele geçırmekdır tekrardan askerıye hastane unıverst tut ptt turk havayolalrından tut mıt mustesarlığına kadar onlarca kuruma tam anlamıyla yerlesmek ıstıyor
ondan sonra kımın devlet baskanı olduğu veya ornek vereyım ptt thy mıt mustessarı basta kımın olduğu onemlı değıl olar ıcın
konu guncel sıyasete gırmedığı ıcın sorun gormuyorum mesajım da ama genclerın bu dedıklerımı kendınce yorumlaması gerekıyor - 14-02-2022, 17:17:38Sizin amacınız Siyası Propaganda yapmak kışkırtmaktır, düşüncenizi ve önerinizi sunmuyorsunuz direk kışkırtıcı ve kutuplaştırıcı yorumlar yaparak bir yeri suçluyorsunuz. Siz farklı yerden vuruyorsunuz 2013 yılında açılım yapıldı bilginiz var mı o donemde nerelere neler yerleşti o gün sesiniz neden çıkmadı. Adaletli konuşup değerlendirmek gereklidir.moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlar gelip geçicidir baki kalan Türkiye Cumhuriyetidir. - 14-02-2022, 17:53:38"Şaşırdı, Yani ne yapacaksınız? Müdahale mi edeceksiniz? diye sordu. Elbette dedim. Askeri harekat ne zaman? diye sordu. Saatime baktım ve Şu saatte başlamış olması lazım dedim."kucuklerbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayar gibi ayar.
o Ecevıt olmasaydı ERBAKAN hoca kıbrısın tamamını alacakdı suan akdenız kıta sahanlığımız daha genıs olacak ıdı petrol ve sanayının goz bebegı doğalgaz arama falıyetlerımız daha fazla olacakdı