• 08-02-2022, 09:03:30
    #1
    Merhabalar,

    Yıllardır gözlük kullanıyorum, numaralar fazla yüksek olmasa da(1.75) Astigmat olduğu için sürekli kullanıyorum. Özellikle şu pandemi süresince gözlükten nefret ettim.

    Maske ile takıldığında olur olmadık buhar yapıyor, görüşümü rahatsız ediyor. Bu nedenle de çizdirmeye karar verdim.

    Daha önce forumda bu operasyonu geçiren var mıdır? Zorluğu kolaylığı nedir? Bir de iyi bir hastane/doktor önerisi yapabilir misiniz?

    Teşekkürler.
  • 08-02-2022, 09:09:55
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    No touch lazer ameliyatı olmuştum. Hemen hemen her kornea yapısına uyuyor. Ameliyat max 1 dk sürüyor, hissetmiyorsun bile sadece yanık kokusu geliyor Ama sonrasında birkaç farklı damlayı yaklaşık 6 ay kullanıyorsun. Bir de ameliyattan sonraki 4-5 gün sıkıntılı geçiyor. Hiçbir ışığa bakamıyorsun, ışıktan kaçıyorsun aynı güneşe bakamama gibi. Siyah gözlük gibi bir şey veriyorlar onu takıyorsun.
  • 08-02-2022, 09:18:29
    #3
    emirhan5353 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    No touch lazer ameliyatı olmuştum. Hemen hemen her kornea yapısına uyuyor. Ameliyat max 1 dk sürüyor, hissetmiyorsun bile sadece yanık kokusu geliyor Ama sonrasında birkaç farklı damlayı yaklaşık 6 ay kullanıyorsun. Bir de ameliyattan sonraki 4-5 gün sıkıntılı geçiyor. Hiçbir ışığa bakamıyorsun, ışıktan kaçıyorsun aynı güneşe bakamama gibi. Siyah gözlük gibi bir şey veriyorlar onu takıyorsun.
    no touch lazer olup şikayetçi olmayan ilk seni görüyorum valla. daha detaylı olarak deneyimlerini paylaşırsan sevinirim. no touch eski bir lazer türünün yeniden paketlenip sunulması merak eden olur diye söyleyim. kornea tabakanız inceyse ve excimer lazer'e uygun değilse yapılır.

    konuyu açan arkadaş; bir göz doktoruna git, kornea topografisine baksınlar. excimer için uygunsa birçok yer sorunsuz olarak yapar zaten. dünya göz tavsiyemdir. özellikle tunalı dünya göz. eğer kornea tabakan ince ise tek seçenek no touch denilen yöntem. onun da pazarlamacısı türkiye'de veni vidi göz zaten ordan yaptırabilirsin.
  • 08-02-2022, 09:29:31
    #4
    Benim de gözler 8 8 ayrıca 1.50 astigmat 😅 Ben de takipteyim konuyu
    • Tufan1903
    Tufan1903 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-02-2022, 09:40:36
    #5
    bağcılar erdem hastanesi Celal Yeter, iki kaardeşimde bu hocada yaptırdı çok memnunlar. Bazıları çpk acımıyor kolay diyor ama kardeşlerim çok da kolay geçirmedi süreci çok ağrıları oldu ilk bir kaç gün ayrıca göz damlası vs kullanmına dikkat etmek lazım sonrası yoksa kötü sonuçları oluyor.
    Bu hocaya da 10 yıldır gidiyoruz, devlet hastanesi geçmişi de var.
  • 08-02-2022, 09:50:59
    #6
    Ankara'da iseniz Ankasu Göz Sağlığı Merkezini önerebilirim. 1 sene önce ilaser yöntemi ile ameliyat oldum, görmeyi özlemişim 7 numara miyop gözlerim 0.2'ye sabitlendi. Doktor Ali Bey'e "reklamcı Emre kardeş yönlendirdi" diye söylerseniz güzel de bir indirim yapar. Sağlıklı günler 🤗🙏🏾
  • 08-02-2022, 12:59:20
    #7
    Takipteyim
  • 08-02-2022, 13:11:20
    #8
    Bende gözlük kullanıyorum 1,75 uzak
    Sırf maske takıyorsunuz buda buhar yapıyor diye hemen çizdirmeye karar vermeniz bana pek sağlıklı gelmedi. Sonuçta ömrümüzün sonuna kadar maske kullanılmayacak.
    6 aylık periyotlarla düzenli bir şekilde kontrole gidiyorum. Gördüğüm doktorların %30 luk gibi kısmı kendisi de gözlük kullanıyor. Ben şöyle düşünüyorum göz doktorusun neden kendin çizdirmiyorsun ?
    Çok detaylı araştırmak gerekli. Hemen karar vermeyin bu operasyonu olup olmamak konusunda araştırmacı olmanızı tavsiye ederim. Sonuçta sağlık önde gelir.
    Saygılar
  • 08-02-2022, 13:11:58
    #9
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    no touch lazer olup şikayetçi olmayan ilk seni görüyorum valla. daha detaylı olarak deneyimlerini paylaşırsan sevinirim. no touch eski bir lazer türünün yeniden paketlenip sunulması merak eden olur diye söyleyim. kornea tabakanız inceyse ve excimer lazer'e uygun değilse yapılır.

    konuyu açan arkadaş; bir göz doktoruna git, kornea topografisine baksınlar. excimer için uygunsa birçok yer sorunsuz olarak yapar zaten. dünya göz tavsiyemdir. özellikle tunalı dünya göz. eğer kornea tabakan ince ise tek seçenek no touch denilen yöntem. onun da pazarlamacısı türkiye'de veni vidi göz zaten ordan yaptırabilirsin.
    Neyi merak ediyorsun hocam? 3 yıl oldu ve hiçbir şey yok, belki yapılan yere göre değişebilir. No touch eski bi lazer türü olduğunu ilk defa sizden duydum, yeni tedavi yöntemleri ne acaba