Merhabalar,
Yıllardır gözlük kullanıyorum, numaralar fazla yüksek olmasa da(1.75) Astigmat olduğu için sürekli kullanıyorum. Özellikle şu pandemi süresince gözlükten nefret ettim.
Maske ile takıldığında olur olmadık buhar yapıyor, görüşümü rahatsız ediyor. Bu nedenle de çizdirmeye karar verdim.
Daha önce forumda bu operasyonu geçiren var mıdır? Zorluğu kolaylığı nedir? Bir de iyi bir hastane/doktor önerisi yapabilir misiniz?
Teşekkürler.