bağcılar erdem hastanesi Celal Yeter, iki kaardeşimde bu hocada yaptırdı çok memnunlar. Bazıları çpk acımıyor kolay diyor ama kardeşlerim çok da kolay geçirmedi süreci çok ağrıları oldu ilk bir kaç gün ayrıca göz damlası vs kullanmına dikkat etmek lazım sonrası yoksa kötü sonuçları oluyor.
Bu hocaya da 10 yıldır gidiyoruz, devlet hastanesi geçmişi de var.