Bende gözlük kullanıyorum 1,75 uzak
Sırf maske takıyorsunuz buda buhar yapıyor diye hemen çizdirmeye karar vermeniz bana pek sağlıklı gelmedi. Sonuçta ömrümüzün sonuna kadar maske kullanılmayacak.
6 aylık periyotlarla düzenli bir şekilde kontrole gidiyorum. Gördüğüm doktorların %30 luk gibi kısmı kendisi de gözlük kullanıyor. Ben şöyle düşünüyorum göz doktorusun neden kendin çizdirmiyorsun ?
Çok detaylı araştırmak gerekli. Hemen karar vermeyin bu operasyonu olup olmamak konusunda araştırmacı olmanızı tavsiye ederim. Sonuçta sağlık önde gelir.
Saygılar