• 07-02-2022, 14:07:16
    #1
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Bundan 4-5 gün öncesine kadar normal üyeliğimde günde 1-2 saat max 3-4 saat geçirirken satışlarım az ve normal arasındayken. Kurumsal PLUS üyeliği aldıktan sonra minimum 5-6 saat forumda geçirdiğimi ve satışlarımın arttığını farkettim zaten farketmemek elde değil Bu konuyu şunun için açmak istedim belki premium üyelik alacak ama etki edermi diye tedirgin olanlar vardır bence kesinlikle almanız gerekli

    Şimdi içinizden almış kurumsalı burda caka satıyor diyenler olabilir ama inanın premium üyelik kafein gibi forumda geçen vakit su gibi gidiyor hem iş hem zevk veriyor yani

    Ha bu arada merak edenler vardır Aldığım premium üyeliğin daha 5 ci günü parasını çıkardım gerisini siz düşünün.

    Benim gibi üyelik aldıktan sonra forumdaki bağımlılığı artan varsa like atsın bilelim kim kimiz
  • 07-02-2022, 14:08:54
    #2
    Çok çok aktif büyük ticaret yapmadıgın sürece özellikle kurumsal plusu saçma buluyorum. Senelik 6k 2 sene 10k.
    3-5 aylık alınacak birşey zaten değil.

    Yani 50 liraya gmail, 200 liraya paypal satışım olsa yine almam.
  • 07-02-2022, 14:09:08
    #3
    Hayırlı Satışlar, bir gün benimde olacak

  • 07-02-2022, 14:12:10
    #4
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok aktif büyük ticaret yapmadıgın sürece özellikle kurumsal plusu saçma buluyorum. Senelik 6k 2 sene 10k.
    3-5 aylık alınacak birşey zaten değil.

    Yani 50 liraya gmail, 200 liraya paypal satışım olsa yine almam.
    Bu ticaret ile alakalı değil tam olarak. bu foruna katkı sağlıyor ve daha gelişmesini sağlıyor.
  • 07-02-2022, 14:15:07
    #5
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok aktif büyük ticaret yapmadıgın sürece özellikle kurumsal plusu saçma buluyorum. Senelik 6k 2 sene 10k.
    3-5 aylık alınacak birşey zaten değil.
    Aktif ticaret yapmıyorsanız hatta geçiminizi forumdan sağlamıyorsanız almayın zaten hocam dediğiniz gibi gerek yok ama örnek veriyorum normal üyelik ile 10 hesap satıyorsanız kurumsal plus ile 50 satarsınız emin olun yani bunuda arttırmak istemeyen istemez tabi saygı duyarım sadece olanı söylüyorum.

    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Satışlar, bir gün benimde olacak

    İnşAllah tez vakitte



    SoftVia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ticaret ile alakalı değil tam olarak. bu foruna katkı sağlıyor ve daha gelişmesini sağlıyor.
    Tabii ki oda var doğru.
    Yakında R10 Blog ve ileri zamanda inşAllah GET sistemi çalışmaları da yapılıyor dedi @Admin; Coşkun Abi
    Aldığımız üyelik hem bize yarıyor hem foruma sonra tekrar bize dönüyor devir daim
  • 07-02-2022, 14:43:28
    #6
    Platin alıp işleri 2 ye katlıyordum,kurumsal plus düşünemiyorum bile

    Askerden geldikten sonra inşallah devam edeceğiz,size de hayırlı olsun
  • 07-02-2022, 14:45:12
    #7
    Ticaret yapmadığım için en ufak cazibesi yok
  • 07-02-2022, 14:45:54
    #8
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Platin alıp işleri 2 ye katlıyordum,kurumsal plus düşünemiyorum bile

    Askerden geldikten sonra inşallah devam edeceğiz,size de hayırlı olsun
    Aman diyim orda kimseyi dürtme
  • 07-02-2022, 14:47:52
    #9
    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman diyim orda kimseyi dürtme
    acemi birliğindeyken 1 ay rahat edersin de,ustaya geçince salmam seni