Çok çok aktif büyük ticaret yapmadıgın sürece özellikle kurumsal plusu saçma buluyorum. Senelik 6k 2 sene 10k.
3-5 aylık alınacak birşey zaten değil.
Aktif ticaret yapmıyorsanız hatta geçiminizi forumdan sağlamıyorsanız almayın zaten hocam dediğiniz gibi gerek yok ama örnek veriyorum normal üyelik ile 10 hesap satıyorsanız kurumsal plus ile 50 satarsınız emin olun yani bunuda arttırmak istemeyen istemez tabi saygı duyarım sadece olanı söylüyorum.
Hayırlı Satışlar, bir gün benimde olacak

İnşAllah tez vakitte
Bu ticaret ile alakalı değil tam olarak. bu foruna katkı sağlıyor ve daha gelişmesini sağlıyor.
Tabii ki oda var doğru.
Yakında R10 Blog ve ileri zamanda inşAllah GET sistemi çalışmaları da yapılıyor dedi
@Admin; Coşkun Abi

Aldığımız üyelik hem bize yarıyor hem foruma sonra tekrar bize dönüyor devir daim