Çok çok aktif büyük ticaret yapmadıgın sürece özellikle kurumsal plusu saçma buluyorum. Senelik 6k 2 sene 10k.
3-5 aylık alınacak birşey zaten değil.
Yani 50 liraya gmail, 200 liraya paypal satışım olsa yine almam.
Bu ticaret ile alakalı değil tam olarak. bu foruna katkı sağlıyor ve daha gelişmesini sağlıyor.