Çok çok aktif büyük ticaret yapmadıgın sürece özellikle kurumsal plusu saçma buluyorum. Senelik 6k 2 sene 10k.
3-5 aylık alınacak birşey zaten değil.

Yani 50 liraya gmail, 200 liraya paypal satışım olsa yine almam.