• 06-02-2022, 01:20:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    Konu açma şartlarındaki Ticaret Puan (itrader) kullanım alt limiti 50 TL oldu ama bu durum forum içindeki ticareti bir nebzede olsa düşüreceğini düşünüyorum.

    Konu açma şartlarını hatırlayalım.

    Minimum 5 ticaret puanına sahip olunmalı
    Ya da güven vermesi açısından Ticaret Puanı olmadan ticari konu açabilmek için Profilinizi doğrulayıp telefon + kimlik doğrulaması ile birlikte Platin veya Kurumsal üyelik almalısınız.

    Yani üye ya 5 ticaret yapacaktı yada en uygun olan platin üyelik alacaktı.
    Platin üyeliğin şuan aylık fiyatı 300 TL

    Yeni üye sırf konu açabilmek için 5 adet 50 TL'lik yani toplamda 250 TL'lik harcama yapmak yerine direk 300 TL'ye platin üyelik alıp hiç ticaret yapmadan kendi satış konularını açabilecek.

    Benim önerim Platin üyelik şartı kaldırılıp sadece kurumsal kalmalı.


    Yeni üyeleri öncelik olarak ticaret yapmaya teşvik etmek lazım ki r10 içindeki ticarette sirkülasyon devam etsin.

    @Admin;
  • 06-02-2022, 01:22:20
    #2
    5 ticaret puanı elde eden kurumsal ve üstü premium üyelik almadıkça 1 ayını doldurmadan yine satış konusu açamıyor.
  • 06-02-2022, 01:22:36
    #3
    noy
    Üyeliği durduruldu
    D-landırıcılar olduğu için yeni üyeleri ezmek, zora sokmak mantıklı gelmiyor. Yeni üye olarak ben size katılmıyorum.
  • 06-02-2022, 01:22:55
    #4
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Güzel bir öneri
  • 06-02-2022, 01:23:17
    #5
    Kişisel Rütbe
    50 liraya trade vermek mantıksız çoğu kişi lisansı 10 dan satıyor şimdi fiyat mı ykseltecekler
  • 06-02-2022, 01:24:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 liraya trade vermek mantıksız çoğu kişi lisansı 10 dan satıyor şimdi fiyat mı ykseltecekler
    Ticaret puanı için mi satılıyor hocam onlar )
  • 06-02-2022, 01:26:50
    #7
    Merhabalar hocam güzel bir noktaya dikkat çekmişsiniz öncelikle teşekkür ederim.
    Bugün öğlen aklıma gelen bir fikir varı ama konu açıp rahatsız etmek istemedim.
    Bu konunuzu görünce tekrar aklıma geldi. Lisans satan kişiler yada key satanlar sınır 10tl iken 200 300 trade kasıyor.
    Bir başkası 2 - 3 bin tl değerinde bir satış yapıyor ama bir ticareti oluyor.
    Bu sefer diğer arkadaş daha güvenilir görünüyor.
    Bu noktada @Admin; hocama bir fikrimi beyan etmek istiyorum.
    Ticaret puanı gönderirken bir şıkta fiyat belirtmek olsun.
    Bu ticaret puanını gönderdikçe toplam ticaretlerin altında bir yer daha olsun ve orada toplam tl olarak görünsün.
    Satılan 10 skript yada üründen 10 bin 100 bin tl dönerken 10 ticaret puanı oluyor, diğer tarafta 200 - 300 ticaret puanına sahip üye 2 - 3 bin tl olacak
    Bu şekilde profile giren kişi içinde en azından kaç tl ye kadar güvenebileceğini görmüş olur.
    Etiket için kusura bakmayın iyi forumlar
  • 06-02-2022, 01:27:29
    #8
    Kişisel Rütbe
    liderhazard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret puanı için mi satılıyor hocam onlar )
    Yani bilmiyorum yeni sistemi ilk kez deneyeceğim ondan kararsızım
  • 06-02-2022, 01:27:51
    #9
    Daha iyi işte çer çöp alış-verişler ile trader kasmaktansa premium alsınlar r10 da katkıları olsun. Adam 100 tane trader almış çoğu 10-15 TL lik ticaretler toplasan 1.000 TL - 1.500 yapmaz ama bakıyorsun 100 trader güven veriyor. Ben 1 ürün satıyorum 10 Bin TL ye adam trader bile yollamıyor