Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 liraya trade vermek mantıksız çoğu kişi lisansı 10 dan satıyor şimdi fiyat mı ykseltecekler
Ticaret puanı için mi satılıyor hocam onlar )