Merhaba arkadaşlar

Konu açma şartlarındaki Ticaret Puan (itrader) kullanım alt limiti 50 TL oldu ama bu durum forum içindeki ticareti bir nebzede olsa düşüreceğini düşünüyorum.

Konu açma şartlarını hatırlayalım.

Minimum 5 ticaret puanına sahip olunmalı
Ya da güven vermesi açısından Ticaret Puanı olmadan ticari konu açabilmek için Profilinizi doğrulayıp telefon + kimlik doğrulaması ile birlikte Platin veya Kurumsal üyelik almalısınız.

Yani üye ya 5 ticaret yapacaktı yada en uygun olan platin üyelik alacaktı.
Platin üyeliğin şuan aylık fiyatı 300 TL

Yeni üye sırf konu açabilmek için 5 adet 50 TL'lik yani toplamda 250 TL'lik harcama yapmak yerine direk 300 TL'ye platin üyelik alıp hiç ticaret yapmadan kendi satış konularını açabilecek.

Benim önerim Platin üyelik şartı kaldırılıp sadece kurumsal kalmalı.


Yeni üyeleri öncelik olarak ticaret yapmaya teşvik etmek lazım ki r10 içindeki ticarette sirkülasyon devam etsin.

@Admin;