Merhabalar hocam güzel bir noktaya dikkat çekmişsiniz öncelikle teşekkür ederim.
Bugün öğlen aklıma gelen bir fikir varı ama konu açıp rahatsız etmek istemedim.
Bu konunuzu görünce tekrar aklıma geldi. Lisans satan kişiler yada key satanlar sınır 10tl iken 200 300 trade kasıyor.
Bir başkası 2 - 3 bin tl değerinde bir satış yapıyor ama bir ticareti oluyor.
Bu sefer diğer arkadaş daha güvenilir görünüyor.
Bu noktada @Admin; hocama bir fikrimi beyan etmek istiyorum.
Ticaret puanı gönderirken bir şıkta fiyat belirtmek olsun.
Bu ticaret puanını gönderdikçe toplam ticaretlerin altında bir yer daha olsun ve orada toplam tl olarak görünsün.
Satılan 10 skript yada üründen 10 bin 100 bin tl dönerken 10 ticaret puanı oluyor, diğer tarafta 200 - 300 ticaret puanına sahip üye 2 - 3 bin tl olacak
Bu şekilde profile giren kişi içinde en azından kaç tl ye kadar güvenebileceğini görmüş olur.
Etiket için kusura bakmayın iyi forumlar