Merhaba arkadaşlar
Konu açma şartlarındaki Ticaret Puan (itrader) kullanım alt limiti 50 TL oldu ama bu durum forum içindeki ticareti bir nebzede olsa düşüreceğini düşünüyorum.
Konu açma şartlarını hatırlayalım.
Minimum 5 ticaret puanına sahip olunmalı
Ya da güven vermesi açısından Ticaret Puanı olmadan ticari konu açabilmek için Profilinizi doğrulayıp telefon + kimlik doğrulaması ile birlikte Platin veya Kurumsal üyelik almalısınız.
Yani üye ya 5 ticaret yapacaktı yada en uygun olan platin üyelik alacaktı.
Platin üyeliğin şuan aylık fiyatı 300 TL
Yeni üye sırf konu açabilmek için 5 adet 50 TL'lik yani toplamda 250 TL'lik harcama yapmak yerine direk 300 TL'ye platin üyelik alıp hiç ticaret yapmadan kendi satış konularını açabilecek.
Benim önerim Platin üyelik şartı kaldırılıp sadece kurumsal kalmalı.
Yeni üyeleri öncelik olarak ticaret yapmaya teşvik etmek lazım ki r10 içindeki ticarette sirkülasyon devam etsin.
@Admin;
R10 Ticaret Puanı Güncel Alt Limit Hakkında Önemli !
27
●2.632
- 06-02-2022, 01:24:33Üyeliği durdurulduTicaret puanı için mi satılıyor hocam onlarSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 06-02-2022, 01:26:50Merhabalar hocam güzel bir noktaya dikkat çekmişsiniz öncelikle teşekkür ederim.
Bugün öğlen aklıma gelen bir fikir varı ama konu açıp rahatsız etmek istemedim.
Bu konunuzu görünce tekrar aklıma geldi. Lisans satan kişiler yada key satanlar sınır 10tl iken 200 300 trade kasıyor.
Bir başkası 2 - 3 bin tl değerinde bir satış yapıyor ama bir ticareti oluyor.
Bu sefer diğer arkadaş daha güvenilir görünüyor.
Bu noktada @Admin; hocama bir fikrimi beyan etmek istiyorum.
Ticaret puanı gönderirken bir şıkta fiyat belirtmek olsun.
Bu ticaret puanını gönderdikçe toplam ticaretlerin altında bir yer daha olsun ve orada toplam tl olarak görünsün.
Satılan 10 skript yada üründen 10 bin 100 bin tl dönerken 10 ticaret puanı oluyor, diğer tarafta 200 - 300 ticaret puanına sahip üye 2 - 3 bin tl olacak
Bu şekilde profile giren kişi içinde en azından kaç tl ye kadar güvenebileceğini görmüş olur.
Etiket için kusura bakmayın iyi forumlar
- 06-02-2022, 01:27:29Yani bilmiyorum yeni sistemi ilk kez deneyeceğim ondan kararsızımliderhazard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2022, 01:27:51Daha iyi işte çer çöp alış-verişler ile trader kasmaktansa premium alsınlar r10 da katkıları olsun. Adam 100 tane trader almış çoğu 10-15 TL lik ticaretler toplasan 1.000 TL - 1.500 yapmaz ama bakıyorsun 100 trader güven veriyor. Ben 1 ürün satıyorum 10 Bin TL ye adam trader bile yollamıyor

)