• 04-02-2022, 15:10:50
    #19
    Bana denk gelmiyor ki doğduğuna pişman edeyim ehliyetine kadar el koydurayim
  • 04-02-2022, 15:10:57
    #20
    hocam dişe diş kana kan moduyla girsene. adamı döv bir şey yapmıyorum. şikayet etmeye başla eminsen. sen de kötüle müşterilerine. hatta birine ver kıyma aldır bir şey yap sonra geri tekrar götürsün sıkınıt çıkartsın. internetten anlayan birisin belli burada olduğuna göre. bir arkadaş tut buradan versin yıldızları 1 yıldız şeklinde etleri bozuk böyle böyle diye.

    ama sadece eminsen yap. adamla sabahı selamı kes çay vermeyi kes. tamamen huzurunu kaçırma moduna bürün. yapacak bir şey yok insanlar iyilikten anlamaz. orayı bırakıp da gitmezdim ben daha da beterini yapardım
  • 04-02-2022, 15:11:18
    #21
    doğrusunu yapmışsın knk gerekirse zararına sat o etleri kasap reyonundaki herşeyi ama o adama akşama kadar o dükkanda çay içir satış falan yaptırtma böyle hain aç gözlü insanlar tabiri caizle b*klarında boğulsun müstahaktır ibret olur başkalarınada aynı zihniyettekilere...
  • 04-02-2022, 15:11:56
    #22
    Kanıtlarınla beraber git savcılığa ver maddi manevi tazminat davası aç güzel bir avukat bul bak bakalım nasıl kedi oluyor kimse kimsenin ticaretini engelleyemez kötüleyemez. Kanıtların varsa çok zor değil onun sana yaptığını ona yapma direkt savcılığa ver hukuk yoluyla ilerle zabıtalar bile olaya karışmak istemeyecektir usülsüz ceza kesiyosalar onları da savcılığa ver. Hukuk işin içine girdi mi hepsi kedi olur
  • 04-02-2022, 15:12:00
    #23
    Mapsla alakalı ben işlem yaparım pm atacağım bu konu için herhangibir beklenti olmadan. Avukat tutun kesinlikle her asılsız ihbar için Avukattan dava açmasını isteyin. Bu tip insanlar laftan anlamaz siz de aynısını ona yaparsanız ancak yola gelir.
  • 04-02-2022, 15:13:29
    #24
    Kasap reyonunda indirim diye reklam yap,müşteriyi Çek kendine. Komşuluk bitmiş baksanıza
  • 04-02-2022, 15:14:43
    #25
    Önce zabıtaları belediyeye şikayetle başlardım. 2. olarak dükkanın iç dış 4 yanına kamera koyardım ( her hangi bi şüpheli durumda direk savcılığa vermek için. ) 3. olarakda sana yapılanın aynısını ona yapardım
  • 04-02-2022, 15:14:56
    #26
    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öldürür döversen o kahraman olur sen suçlu. En mantıklı yol derdi tam olarak neymiş oturup konuşup anlaşılmalı.
    Öldürmeye gerek yok,cekicen kenara bunu aralıksız 1 saat boyunca doveceksin.
    Bida yapamaz heralde.
  • 04-02-2022, 15:15:22
    #27
    Gizli kamera taktır zarar veren gene verecektir yakala ondan sonra o peşinden koşsun