Önce zabıtaları belediyeye şikayetle başlardım. 2. olarak dükkanın iç dış 4 yanına kamera koyardım ( her hangi bi şüpheli durumda direk savcılığa vermek için. ) 3. olarakda sana yapılanın aynısını ona yapardım