doğrusunu yapmışsın knk gerekirse zararına sat o etleri kasap reyonundaki herşeyi ama o adama akşama kadar o dükkanda çay içir satış falan yaptırtma böyle hain aç gözlü insanlar tabiri caizle b*klarında boğulsun müstahaktır ibret olur başkalarınada aynı zihniyettekilere...