• 04-02-2022, 14:00:01
    #1
    silin...
  • 04-02-2022, 14:03:49
    #2
    Kullanıcı adınız neden Türkçe değil ?

    Not: Yorum, Konu sahibini rencide etmek için yazılmadı arkadaşlar. Konu içeriğinde çok net belirttiği için bu şekilde yorum yaptım. Lütfen Hoşgörülü davranalım.
  • 04-02-2022, 14:04:09
    #3
    İngilizce uluslararası dil olduğu için olabilirmi ?
  • 04-02-2022, 14:04:35
    #4
    her kuşu öptük bi kaldı leylek.
  • 04-02-2022, 14:05:29
    #5
    Türkiye'de yeterli üretim hacmi yok. Bugün kıyafet alırken bile bilindik mağazalar dışında alışveriş yapmıyoruz ayrıca insanlar alışverişlerinde bu her türlü alışveriş için geçerli kaliteli ve uygun fiyatlı aramaktadır bu 2sini birleştirdiğiniz de çıkan sonuçlar yabancı firmalar. Ayrıca yabancı dil olayına da gelirse bu dünyanın her yerinde geçerli bir kural aslında evrensel bir dil olduğu için ingilizce ağırlıklı ürünler çıkıyor çünkü firmalar evrensel üretim sağlamaktadır. Yerli ve kaliteli ürün derseniz eğer bir örnek sunmak isterim Kemal Tanca ayakkabı, deri vs üzerine üretim yapan yerli bir firma ancak mağazasına girdiyseniz eğer yeterli ürün hacmi yok ve fiyatlar çok pahalı insanlar daha geniş ürün hacmine sahip mağazaları tercih etmesi normal bu sebeple istediğiniz kadar Türkçe ürün istiyorum diyerek eylem yapın alacağınız tek cevap boşa kürek çekiyorsun olacaktır.
  • 04-02-2022, 14:07:08
    #6
    Sorunun cevabı gayet basit aslında, evrensellik. Türkiye sadece Türkçe bilen halka, yani yerel halka hitap etmiyor, aynı şekilde diğer ülkelerde sadece kendi yerel halklarına hitap eden ürünlerin satışını gerçekleştirmiyor.
    İstenildiği kadar o ürünler alınmasın, yine üretilecek yine satılacak. Evrensel ticaret dengesini değiştiremez kimse.

    Haklılık payı şu noktada var, küçük çaplı bir firma söz konusu, evrensele açılacak imkanı sıfır, konumu belli lakin üretilen ürünler ağırlıklı İngilizce içeriyor. Aslında bu noktada kendi işini de baltalamış oluyor. Belirli bir noktadan sonra o ürünlerin satışını gerçekleştirse, örneğin evrenselliğe açılabilecek imkanı elde edince.
  • 04-02-2022, 14:09:20
    #7
    Noxrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı adınız neden Türkçe değil ?
  • 04-02-2022, 14:14:54
    #8
    Noxrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı adınız neden Türkçe değil ?
    Bu yorum R10`un en iyi yanıtları arasında aday gösterilmeli bence
  • 04-02-2022, 14:17:39
    #9
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle haklısın, bu durumun farkına varmadan önce kullanıcı adımı oluşturdum.
    Yanlış anlaşılmak istemem amacım sizi kötü göstermek değil. konu içeriğinde çok net belirtmişsiniz o yüzden dikkati mi çekti