Kullanıcı adınız neden Türkçe değil ?

Not: Yorum, Konu sahibini rencide etmek için yazılmadı arkadaşlar. Konu içeriğinde çok net belirttiği için bu şekilde yorum yaptım. Lütfen Hoşgörülü davranalım.