Herkese merhabalar, henüz yeni aldığımız klima soğuk modunda tam Soğutmuyor 18 derecede olmasına rağmen çok hafif bir serinlik veriyor. Sıcak moduna aldığımızda ise 30 derecede çok hafif bir sıcaklık veriyor. Yani iki işlevini de %25 kapasite ile yapıyor diyebilirim. Bunun sebebi ne olabilir? klima toplasam satın aldığımdan beri 3 saat çalışmamıştır henüz. En başta sorun yoktu 2-3 hafta sonra açınca bu sorunu yapıyor.
Düzenleme : Gaz Kaçağı Varmış.
Klima Tam Soğutmuyor Tam Isıtmıyor
7
●134
- 04-02-2022, 13:25:51Gaz kaçağı olabilir, yeni aldıysanız servisi çağırın bir kontrol etsinler.
- 04-02-2022, 13:26:01garantisi varsa çağırın baktırın servise, yoksa da bir usta çağırtıp baktırın, muhtemelen gazı ile alakalı bir sorun vardır.broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2022, 13:27:13Merhaba Sayın arkadaşım sanırım bu sorun klimanın gazının eksikliğinden kaynaklı bir yerlerde kaçak var yada gazı eksiktir garantisi var ise servise söyleyiniz.broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2022, 13:47:26Yeni taktirdiysaniz bir kaç saat full güçte çalıştırın, bir klima ilk çalışmaya başladığında bu şekilde çalışabilir. Bir iki saat full çalışmasına rağmen sorun devam ediyorsa; yukarıdaki cevaplar gibi gazı ile ilgili problem olabilir
- 04-02-2022, 14:05:47Merhaba benimde öyleydi ve garantiye bakınca oda sıcaklığı 6 derece altındaysa ısıtmıyordu 🤦
- 04-02-2022, 14:22:53FiberMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeknikAnaliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFeyzullah_duman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSeolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHerkese teşekkür ederim, servis çağırdım geliyor. Ben de gaz olduğunu düşünüyorum.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle