Herkese merhabalar, henüz yeni aldığımız klima soğuk modunda tam Soğutmuyor 18 derecede olmasına rağmen çok hafif bir serinlik veriyor. Sıcak moduna aldığımızda ise 30 derecede çok hafif bir sıcaklık veriyor. Yani iki işlevini de %25 kapasite ile yapıyor diyebilirim. Bunun sebebi ne olabilir? klima toplasam satın aldığımdan beri 3 saat çalışmamıştır henüz. En başta sorun yoktu 2-3 hafta sonra açınca bu sorunu yapıyor.
Düzenleme : Gaz Kaçağı Varmış.