Merhaba benimde öyleydi ve garantiye bakınca oda sıcaklığı 6 derece altındaysa ısıtmıyordu 🤦
Yeni taktirdiysaniz bir kaç saat full güçte çalıştırın, bir klima ilk çalışmaya başladığında bu şekilde çalışabilir. Bir iki saat full çalışmasına rağmen sorun devam ediyorsa; yukarıdaki cevaplar gibi gazı ile ilgili problem olabilir
Merhaba Sayın arkadaşım sanırım bu sorun klimanın gazının eksikliğinden kaynaklı bir yerlerde kaçak var yada gazı eksiktir garantisi var ise servise söyleyiniz.
garantisi varsa çağırın baktırın servise, yoksa da bir usta çağırtıp baktırın, muhtemelen gazı ile alakalı bir sorun vardır.
Gaz kaçağı olabilir, yeni aldıysanız servisi çağırın bir kontrol etsinler.
Herkese teşekkür ederim, servis çağırdım geliyor. Ben de gaz olduğunu düşünüyorum.