FiberMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba benimde öyleydi ve garantiye bakınca oda sıcaklığı 6 derece altındaysa ısıtmıyordu 🤦
TeknikAnaliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni taktirdiysaniz bir kaç saat full güçte çalıştırın, bir klima ilk çalışmaya başladığında bu şekilde çalışabilir. Bir iki saat full çalışmasına rağmen sorun devam ediyorsa; yukarıdaki cevaplar gibi gazı ile ilgili problem olabilir
Feyzullah_duman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Sayın arkadaşım sanırım bu sorun klimanın gazının eksikliğinden kaynaklı bir yerlerde kaçak var yada gazı eksiktir garantisi var ise servise söyleyiniz.
Seolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
garantisi varsa çağırın baktırın servise, yoksa da bir usta çağırtıp baktırın, muhtemelen gazı ile alakalı bir sorun vardır.
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gaz kaçağı olabilir, yeni aldıysanız servisi çağırın bir kontrol etsinler.
Herkese teşekkür ederim, servis çağırdım geliyor. Ben de gaz olduğunu düşünüyorum.