Sanırım çalıştığım işten istifa edeceğim..
55
●4.678
- 04-02-2022, 09:11:47Hocam iyice okudum ve bir nevi beni de anlatmışsınız, çok geçmiş olsun.
Bende bir tarım şirketinde "E-Ticaret yöneticisi" olarak işe girmiştim. Daha sonra elimden gelen her işi bana yıkmışlardı. Şirket önüne ufak bir sigara içme alanı yapılacaktı komple bana yaptırdılar (inşaat işinden anladığım için), makina parçaları değişecekti, bakımları olacaktı, patron; bilgisayar biliyorsan bunları da yaparsın dedi bende kendimi geliştirmiş olurum diye bütün makinaların parçalarını, bakımlarını yapmıştım. Dedikleri sadece; eline sağlık olmuştu. En son başka şehirde bulunan fabrikamıza gidilecekti ve yola koyuldum. Yolda araç arızalandı ve şirket kredi kartından yaptırdım diye patron hemen yoldan geri döndürüp; toplantı düzenledi ve toplantıda ağzına geleni söyledi bana. Bende hemen oradayken istifayı bastım ve çıktım.
Bir işi biliyorum derseniz size yıkarlar hocam o yüzden şuan ki işimde fazla şey bilmiyorum
Şuanki görevim bilgi işlem.
- 04-02-2022, 10:17:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İstifa etse bile yıllık izinin gün parasını vermek zorundalar.BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
---
Ayrıca bu şekilde kıyafet yapıp giydiririz falan ayar oldum bu üretim müdürüne ben olsam çok sert çıkardım sen yine efendilik yapmışsın.
Deseydin ya sana etek yapar giydiririm diye. - 04-02-2022, 11:16:11Yeni bir iş ayarlayıp Allahın selameti üzerinize olsun deyip çıkın. İşler alt üst olsun. Gelip de yardım talep ederlerse saatime 100usd para ile işinizi yaparım deyin. Çağırmasınlar.. Nedir ya o çiçekli elbiseyi bunlara giydirin demek...
Kendini ne sanmış ben anlamıyorum ki.. Hata da olabilir yani insanlık hali. Sanki bilerek yapılmış.
Şuanki görevim bilgi işlem.