• 03-02-2022, 23:34:52
    #37
    Anlattığın üzere bu yorumu yapıyorum. Madem ki işten yana sıkıntı yaşamam diyorsun ve sana muhtaç kalacaklarını söylüyorsun. Olur da geri dönmeni isterlerse müdüre "O çiçekli kıyafeti ay sonuna kadar giy." demeyi sakın unutma
  • 04-02-2022, 01:26:14
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Kendinizden çok işe değer verirseniz maalesef sonuçları kötü oluyor hocam, insan mentalite olarakda çöküyor.
  • 04-02-2022, 08:26:13
    #39
    Kuyruğu dik tut. Aklını kullan. Sen onlara değil onlar sana muhtaç.
  • 04-02-2022, 09:11:47
    #40
    Hocam iyice okudum ve bir nevi beni de anlatmışsınız, çok geçmiş olsun.
    Bende bir tarım şirketinde "E-Ticaret yöneticisi" olarak işe girmiştim. Daha sonra elimden gelen her işi bana yıkmışlardı. Şirket önüne ufak bir sigara içme alanı yapılacaktı komple bana yaptırdılar (inşaat işinden anladığım için), makina parçaları değişecekti, bakımları olacaktı, patron; bilgisayar biliyorsan bunları da yaparsın dedi bende kendimi geliştirmiş olurum diye bütün makinaların parçalarını, bakımlarını yapmıştım. Dedikleri sadece; eline sağlık olmuştu. En son başka şehirde bulunan fabrikamıza gidilecekti ve yola koyuldum. Yolda araç arızalandı ve şirket kredi kartından yaptırdım diye patron hemen yoldan geri döndürüp; toplantı düzenledi ve toplantıda ağzına geleni söyledi bana. Bende hemen oradayken istifayı bastım ve çıktım.

    Bir işi biliyorum derseniz size yıkarlar hocam o yüzden şuan ki işimde fazla şey bilmiyorum Şuanki görevim bilgi işlem.
  • 04-02-2022, 09:22:39
    #41
    İşinden fazlasını yapmayacaksın. Kimseye yaranamassın.
  • 04-02-2022, 10:17:02
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence arayıp kullanmadığınız izinleri toplu şekilde kullanacağınızı söyleyin 2 hafta gitmeyin bakalım ne hale geliyorlar, sonrasında yine istifa etseniz bile onca izni yakmamış olursunuz.
    İstifa etse bile yıllık izinin gün parasını vermek zorundalar.

    ---

    Ayrıca bu şekilde kıyafet yapıp giydiririz falan ayar oldum bu üretim müdürüne ben olsam çok sert çıkardım sen yine efendilik yapmışsın.
    Deseydin ya sana etek yapar giydiririm diye.
  • 04-02-2022, 11:16:11
    #43
    Yeni bir iş ayarlayıp Allahın selameti üzerinize olsun deyip çıkın. İşler alt üst olsun. Gelip de yardım talep ederlerse saatime 100usd para ile işinizi yaparım deyin. Çağırmasınlar.. Nedir ya o çiçekli elbiseyi bunlara giydirin demek...

    Kendini ne sanmış ben anlamıyorum ki.. Hata da olabilir yani insanlık hali. Sanki bilerek yapılmış.
  • 04-02-2022, 11:22:14
    #44
    Böyle kafası çalışan arkadaşların cesaret edip kendi işini kurmaları gerekiyor.
    Bu kadar iş yükünü sırtına yükleyen bir adama saygı duyulması gerekirken gördüğü muameleye bak.
  • 04-02-2022, 11:49:39
    #45
    İstifa etmeden önce size sarf edilen sözler "mobbing" kapsamına girebilir, bunu araştırmanızı öneririm.