Hocam iyice okudum ve bir nevi beni de anlatmışsınız, çok geçmiş olsun.
Bende bir tarım şirketinde "E-Ticaret yöneticisi" olarak işe girmiştim. Daha sonra elimden gelen her işi bana yıkmışlardı. Şirket önüne ufak bir sigara içme alanı yapılacaktı komple bana yaptırdılar (inşaat işinden anladığım için), makina parçaları değişecekti, bakımları olacaktı, patron; bilgisayar biliyorsan bunları da yaparsın dedi bende kendimi geliştirmiş olurum diye bütün makinaların parçalarını, bakımlarını yapmıştım. Dedikleri sadece; eline sağlık olmuştu. En son başka şehirde bulunan fabrikamıza gidilecekti ve yola koyuldum. Yolda araç arızalandı ve şirket kredi kartından yaptırdım diye patron hemen yoldan geri döndürüp; toplantı düzenledi ve toplantıda ağzına geleni söyledi bana. Bende hemen oradayken istifayı bastım ve çıktım.
Bir işi biliyorum derseniz size yıkarlar hocam o yüzden şuan ki işimde fazla şey bilmiyorum

Şuanki görevim bilgi işlem.