BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence arayıp kullanmadığınız izinleri toplu şekilde kullanacağınızı söyleyin 2 hafta gitmeyin bakalım ne hale geliyorlar, sonrasında yine istifa etseniz bile onca izni yakmamış olursunuz.
İstifa etse bile yıllık izinin gün parasını vermek zorundalar.

---

Ayrıca bu şekilde kıyafet yapıp giydiririz falan ayar oldum bu üretim müdürüne ben olsam çok sert çıkardım sen yine efendilik yapmışsın.
Deseydin ya sana etek yapar giydiririm diye.