SmhCLK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sanırım çalıştığım işten istifa edeceğim..
55
●4.678
- 03-02-2022, 20:10:14hocam sizi iyi anlıyorum emin olun. Her işi yaparsınız ama ciyak ciyak ben iş yaptım diye bağırmazsınız. yapar geçersiniz. işte kaybedilen nokta burasıneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerden çöp alıp atsanda ciyak ciyak bağıracaksın ama karakter meselesi işte
- 03-02-2022, 20:21:06Her işi bil ama bir işi yap... Sonra her işi sana yaptırmaya kalkarlar...
Bence işini yap mutlu değilsen başka işe el altından bak..
Kendine uygun bulduğun işe gecersin.
Bekara kadın boşamak kolay derler..
İşinde kal..
Sonrası Allah kerim.. - 03-02-2022, 20:21:20Beni düşündüğünüzü biliyorum teşekkür ederim. Ama benim öyle bir yapım yok maalesef kafam bozulunca bir anda parlıyorum gözüm bir şey görmüyor. Hiç iş yok ortada kalırım desem bile en en kötü 4500-5000 lirayla işe başlayacağım 3 4 tane yer var. Hatta geçen ay birisi aradı boşta mısın diye.Zyron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
