Konu
Sanırım çalıştığım işten istifa edeceğim..
03-02-2022, 20:11:03
#22
WBmuHAfiz
öyle bir şey olabilir mi hocam. sonra müdüre çiçekli fistan giydirip kayseri meydana çıkarırlar, o ortaya attığı sadist düşünce ve davranışlara pişman ederler. insan onuruyla oynamaya kalkan elemanlardan nefret ederim. çalışana her yer iş..