neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim karakter yapım da bu işte. Kendime güvendiğim için herkese rest çekebiliyorum. Para her yerde kazanılır, ama paraya boyun bükenler var ona üzülüyorum.
hocam sizi iyi anlıyorum emin olun. Her işi yaparsınız ama ciyak ciyak ben iş yaptım diye bağırmazsınız. yapar geçersiniz. işte kaybedilen nokta burası Yerden çöp alıp atsanda ciyak ciyak bağıracaksın ama karakter meselesi işte