• 03-02-2022, 20:07:56
    #19
    SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karakter bir meziyettir hocam. Karakterinizden ödün vermeyin. Aç kalın ölün ama karakterinizden asla ödün vermeyin.
    Benim karakter yapım da bu işte. Kendime güvendiğim için herkese rest çekebiliyorum. Para her yerde kazanılır, ama paraya boyun bükenler var ona üzülüyorum.
  • 03-02-2022, 20:08:03
    #20
    Ben sizin kadar cok çalısmıs biri degilim ama bu çalısma hayatında anladıgım hic bi şeyden fazla anlamıyacaksın sadece kendi işini iyi yapacaksın orta derece mükemmelde yapmayacaksın daha cok iş yaptırıyolar
  • 03-02-2022, 20:10:14
    #21
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim karakter yapım da bu işte. Kendime güvendiğim için herkese rest çekebiliyorum. Para her yerde kazanılır, ama paraya boyun bükenler var ona üzülüyorum.
    hocam sizi iyi anlıyorum emin olun. Her işi yaparsınız ama ciyak ciyak ben iş yaptım diye bağırmazsınız. yapar geçersiniz. işte kaybedilen nokta burası Yerden çöp alıp atsanda ciyak ciyak bağıracaksın ama karakter meselesi işte
  • 03-02-2022, 20:11:03
    #22
    öyle bir şey olabilir mi hocam. sonra müdüre çiçekli fistan giydirip kayseri meydana çıkarırlar, o ortaya attığı sadist düşünce ve davranışlara pişman ederler. insan onuruyla oynamaya kalkan elemanlardan nefret ederim. çalışana her yer iş..
  • 03-02-2022, 20:17:04
    #23
    Kişisel Rütbe
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşini yap
    Fazla muhatap olma
    Kimseye fazla yardımcı olma.
    Herkese güler yüzlü olma
    İşin harici bir işe elini sürme.
    Bunları uygula hocam
    Teşekkürler bende kullanacağım
  • 03-02-2022, 20:17:35
    #24
    önce iş bul sonra restini çek.
  • 03-02-2022, 20:21:06
    #25
    Her işi bil ama bir işi yap... Sonra her işi sana yaptırmaya kalkarlar...
    Bence işini yap mutlu değilsen başka işe el altından bak..
    Kendine uygun bulduğun işe gecersin.
    Bekara kadın boşamak kolay derler..
    İşinde kal..
    Sonrası Allah kerim..
  • 03-02-2022, 20:21:20
    #26
    Zyron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önce iş bul sonra restini çek.
    Beni düşündüğünüzü biliyorum teşekkür ederim. Ama benim öyle bir yapım yok maalesef kafam bozulunca bir anda parlıyorum gözüm bir şey görmüyor. Hiç iş yok ortada kalırım desem bile en en kötü 4500-5000 lirayla işe başlayacağım 3 4 tane yer var. Hatta geçen ay birisi aradı boşta mısın diye.
  • 03-02-2022, 20:27:19
    #27
    Sen giymezsen işten çıkarım de sende