• 02-02-2022, 18:11:29
    #19
    Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu foruma siyaset için mi geldin? webmaster konuları ile başladığına göre bunun için geldin. bu alanda faydalı olmaya ne dersin? bu alanda aktif olmaya? ayrıca teknik olarak sana yanıt verebiliyorum. bu özelliğim kısıtlanmamış. yani bundaki sorun ne? istediğim yanıtı verebiliyorum. hakaret yok, aşağılama yok. sadece soru soruyorum. neden bu tür konuları açıyorsun? art arda? neden?
    İnsanların fikir telakki etmesine engel oluyorsun çünkü hiçbir görüşün, fikrin yok. Yalnızca kol çıkarmaya yarıyorsun ve kültürel olarak üst düzey insanların burada yazdıklarının okunmasına mani oluyorsun.

    Bak şahane insanlar ne kadar güzel savlar ortaya atıyorlar. Sen ise kültürel yetersizliğinden dolayı her konuma gelip report yapıyorsun. İnsanlar diyor ki içinden "yahu bunun konuşacak bir şeyi yok mu, iki kelime etmeyi bilmiyor mu?"

    Bence kendini kültürel olarak sana daha yakın seviyedeki konulara endeksle. Burada yazan değerli insanların fikirlerinin okunmasına engel olma. Kendini küçük düşürüyorsun çünkü ve ben buna üzülüyorum.
  • 02-02-2022, 18:20:56
    #20
    İşte sorun burada yaa... Avrupa'da insanlar karı-koca çalışıyor fakat tamamen daha fazla gezmek ve eğlenmek için.
    Türkiye'de yaşam standartlarına tutunabilmek için karı-koca çalışmak zorunda. Bakın çalışmak zorunda diyorum...
    Avrupa'da ki insanların zorunluluk derdi yok tek kişi ile bizim iki kişiden kat be kat refahımızda hayat yaşıyorlar.
    En basiti şöyle yorumlayalım: Almanya'da ki karı-koca Türkiye'de tatile gelmek istese uçak biletine yaklaşık kişi başı 88 € ödüyor 2 kişi ile 176 € - 2000 € (Asgari) = 1824 €
    Eğer biz buradan Almanya'ya gitmek istersek uçak biletine 1341 TL ödüyoruz iki kişi için 2682 TL - 4250 (Asgari) = 1568 TL
    Bu durumda kötü, bir de şunu unutmamalıyız biz hayat yaşamıyoruz millet deniz aşırı gidebiliyor tek maaşla biz kokoreç yerken düşünüyoruz.
    Kokoreç yemek ya da bir kafeye gitmek yaşamak değildir... Yaşamanın bu olduğunu sananlar zaten hiç Avrupa görmemiş.
  • 02-02-2022, 20:49:04
    #21
  • 02-02-2022, 22:02:29
    #22
    İstanbul'da kiradaysan geçinemezsin, Anadolu'da da hayatta kalırsın. 4500 tl çok büyük para mı sizce? 5 kuruş birikim yatırım yapamazsın, ev araba mal mülk hiçbir şey alamazsın. Bir hobi edinemezsin, çocuğunu bir kursa gönderemezsin. Tatile gidemezsin. Ottan farkın olmaz yani, ama belli ki pek sorun edilmiyor bu durum. Şükretmek lazım değil mi
  • 03-02-2022, 11:36:11
    #23
    @Report; Konuyu açan arkadaş muhatabım değil ve cevap yazmamasını tercih ediyorum. Buraya yorumu report amaçlı yazıyorum. Bu kullanıcı açık bir şekilde propoganda yaparak zaten gergin olan ortamı, üyeleri tahrik etme amaçlı kullanmaktadır. Konular ve yorumları tamamen tahrik amaçlıdır. Engellemek buna çözüm değil keza kendisinin multi hesaba sahip olduğu kanısındayım. Forum ortamını kalitesizleştirmekte ve forum amacına tamamen ters düşmektedir. Son açtığı konuların incelenmesi ve artık müdahele edilmesini talep ediyorum. @Halil0707; isimli arkadaş report etiketiyle daha detaylı yazmış zaten. Eğer müdahele edilecek bir durum görmüyor iseniz ben de kendi görüş ve düşüncelerimi, konuyu açan arkadaştan daha profesyonel bir şekilde propoganda amaçlı konu açarak paylaşabilirim sonucunu çıkarıyorum.
  • 03-02-2022, 11:44:03
    #24
    karı koca çalışır çocuk yoksa tatile falan giderler ama çocuk varsa bezi, maması vs. derken para kalmaz zaten kredisiz araba, ev, tatil vs. alamaz
  • 03-02-2022, 11:49:32
    #25
    Özetle halamın bıyıkları olsa amcam olurdu diyorum ve en sakin bu şekilde kalıp yorum yapmamayı tercih ediyorum.
  • 03-02-2022, 12:11:51
    #26
    trchalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Report; Konuyu açan arkadaş muhatabım değil ve cevap yazmamasını tercih ediyorum. Buraya yorumu report amaçlı yazıyorum. Bu kullanıcı açık bir şekilde propoganda yaparak zaten gergin olan ortamı, üyeleri tahrik etme amaçlı kullanmaktadır. Konular ve yorumları tamamen tahrik amaçlıdır. Engellemek buna çözüm değil keza kendisinin multi hesaba sahip olduğu kanısındayım. Forum ortamını kalitesizleştirmekte ve forum amacına tamamen ters düşmektedir. Son açtığı konuların incelenmesi ve artık müdahele edilmesini talep ediyorum. @Halil0707; isimli arkadaş report etiketiyle daha detaylı yazmış zaten. Eğer müdahele edilecek bir durum görmüyor iseniz ben de kendi görüş ve düşüncelerimi, konuyu açan arkadaştan daha profesyonel bir şekilde propoganda amaçlı konu açarak paylaşabilirim sonucunu çıkarıyorum.
    Allah sana sabır versin, işin çok zor
  • 03-02-2022, 12:25:10
    #27
    seçim yakındır hocam bana kimse 2023 kadar bu şekilde dayanabileceklerini aktarmasın şuan toprak atılıyor mezara başka birşey yok .