İstanbul'da kiradaysan geçinemezsin, Anadolu'da da hayatta kalırsın. 4500 tl çok büyük para mı sizce? 5 kuruş birikim yatırım yapamazsın, ev araba mal mülk hiçbir şey alamazsın. Bir hobi edinemezsin, çocuğunu bir kursa gönderemezsin. Tatile gidemezsin. Ottan farkın olmaz yani, ama belli ki pek sorun edilmiyor bu durum. Şükretmek lazım değil mi