İşte sorun burada yaa... Avrupa'da insanlar karı-koca çalışıyor fakat tamamen daha fazla gezmek ve eğlenmek için.
Türkiye'de yaşam standartlarına tutunabilmek için karı-koca çalışmak zorunda. Bakın çalışmak zorunda diyorum...
Avrupa'da ki insanların zorunluluk derdi yok tek kişi ile bizim iki kişiden kat be kat refahımızda hayat yaşıyorlar.
En basiti şöyle yorumlayalım: Almanya'da ki karı-koca Türkiye'de tatile gelmek istese uçak biletine yaklaşık kişi başı 88 ödüyor 2 kişi ile 176 - 2000 (Asgari) = 1824
Eğer biz buradan Almanya'ya gitmek istersek uçak biletine 1341 TL ödüyoruz iki kişi için 2682 TL - 4250 (Asgari) = 1568 TL
Bu durumda kötü, bir de şunu unutmamalıyız biz hayat yaşamıyoruz millet deniz aşırı gidebiliyor tek maaşla biz kokoreç yerken düşünüyoruz.
Kokoreç yemek ya da bir kafeye gitmek yaşamak değildir... Yaşamanın bu olduğunu sananlar zaten hiç Avrupa görmemiş.