• 02-02-2022, 17:48:14
    #10
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru bir bakış açısı. "Borçsuz başlansa iyi para" mı diyorsunuz?
    Yani borçsuz başlansa ayağını yorganına göre uzatır ona göre hareket edersin ama geriden gelen borç varsa ne kadar plan yaparsan yap tutmuyor.
  • 02-02-2022, 17:57:41
    #11
    cnkylmz53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani borçsuz başlansa ayağını yorganına göre uzatır ona göre hareket edersin ama geriden gelen borç varsa ne kadar plan yaparsan yap tutmuyor.
    Doğruya doğru. Katılıyorum bu duruma..
  • 02-02-2022, 17:59:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bu tür konuları açmak yasak değil. bu manipülasyona açık bir durum sayın forum üyeleri. ben bu forumda bir üyenin akşama kadar propaganda yapmasına karşıyım. 1 bireyim, 1 işverenim ve bu forumu işveren olarak kullanıyorum. Genelde webmaster olarak kullanıyorum ve bu foruma bu yüzden geldim. içinde bulunduğumuz durumlardan ötürü bu paylaşımlar bizi tahrik etmektedir. bu arkadaş bunu bilerek bunu yapıyor. forum kuralları bu atmosferde yazılmadı. ama atmosfer şuan bu. sırf forum kurallarına aykırı değil diye bunu bile isteye yapıyor ve insanları birbirine düşürüyor.
    @Report;

    Eğer burada bir sorun yok ise ben de her konusuna, benzeri herkesin konusuna konuları eleştirecek cümleler yazacağım. Eleştirmek forum kurallarına aykırı değil. Eğer böyle manipülasyonlara izin veriliyor ise biz de yapalım. ben +35 yaşında bir işletmeci olarak bu forumu bu arkadaşlar yüzünden çekilmez bulmaya başladım. Engelle engelle bitmiyorlar.

    Yönetim bu arkadaşın son açtığı konuları incelerse sevinirim. Yanıtlarda pek çok kişi benimle aynı fikirde.

    Kurallara aykırı değil diye birkaç hesap sürekli kendisine destek veriyor. IP kontrolü falan yapın belki multi çıkar.
  • 02-02-2022, 18:01:10
    #13
    sadece karı koca bir ömür ev araba almayı düşünmezlerse, çocuk falan da okutmuyorlarsa idare ederler.
  • 02-02-2022, 18:01:26
    #14
    Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tür konuları açmak yasak değil. bu manipülasyona açık bir durum sayın forum üyeleri. ben bu forumda bir üyenin akşama kadar propaganda yapmasına karşıyım. 1 bireyim, 1 işverenim ve bu forumu işveren olarak kullanıyorum. Genelde webmaster olarak kullanıyorum ve bu foruma bu yüzden geldim. içinde bulunduğumuz durumlardan ötürü bu paylaşımlar bizi tahrik etmektedir. bu arkadaş bunu bilerek bunu yapıyor. forum kuralları bu atmosferde yazılmadı. ama atmosfer şuan bu. sırf forum kurallarına aykırı değil diye bunu bile isteye yapıyor ve insanları birbirine düşürüyor.
    @Report;

    Eğer burada bir sorun yok ise ben de her konusuna, benzeri herkesin konusuna konuları eleştirecek cümleler yazacağım. Eleştirmek forum kurallarına aykırı değil. Eğer böyle manipülasyonlara izin veriliyor ise biz de yapalım. ben +35 yaşında bir işletmeci olarak bu forumu bu arkadaşlar yüzünden çekilmez bulmaya başladım. Engelle engelle bitmiyorlar.

    Yönetim bu arkadaşın son açtığı konuları incelerse sevinirim. Yanıtlarda pek çok kişi benimle aynı fikirde.

    Kurallara aykırı değil diye birkaç hesap sürekli kendisine destek veriyor. IP kontrolü falan yapın belki multi çıkar.
    Çok dert etmişsin Halil. Bence gevşe biraz, rahatla. İnsanlar istediğini yazar ve konuşur kurallar dahilinde. İstersen senin için mahkemeler de kurup kendimizi idam edelim?
  • 02-02-2022, 18:03:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    yanıtlarımı dert ettiğin gibi mi seokes? bir tane seo konun yok seokes. buraya ne için geldin seokes? yanıt verme hakkımı kullandım seokes...
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok dert etmişsin Halil. Bence gevşe biraz, rahatla. İnsanlar istediğini yazar ve konuşur kurallar dahilinde. İstersen senin için mahkemeler de kurup kendimizi idam edelim?
  • 02-02-2022, 18:03:17
    #16
    Söylediğin rakamlarla en fazla hayatta kalırsın. Eğer istanbulda ve anadolu da hayatta kalmayı iyi yaşamak olarak kabul ediyorsan, dediğin gibi refah içinde yaşarsın.
  • 02-02-2022, 18:04:08
    #17
    Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanıtlarımı dert ettiğin gibi mi seokes? bir tane seo konun yok seokes. buraya ne için geldin seokes? yanıt verme hakkımı kullandım seokes...
    Çok dolu bir adamsın kardeşim benim konularımda harcanma, diğer konularda atom parçalanıyor git ucundan tut. Kendine yazık etme benim cehalet kokan konularımda.
  • 02-02-2022, 18:08:01
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bu foruma siyaset için mi geldin? webmaster konuları ile başladığına göre bunun için geldin. bu alanda faydalı olmaya ne dersin? bu alanda aktif olmaya? ayrıca teknik olarak sana yanıt verebiliyorum. bu özelliğim kısıtlanmamış. yani bundaki sorun ne? istediğim yanıtı verebiliyorum. hakaret yok, aşağılama yok. sadece soru soruyorum. neden bu tür konuları açıyorsun? art arda? neden?
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok dolu bir adamsın kardeşim benim konularımda harcanma, diğer konularda atom parçalanıyor git ucundan tut. Kendine yazık etme benim cehalet kokan konularımda.