yanıtlarımı dert ettiğin gibi mi seokes? bir tane seo konun yok seokes. buraya ne için geldin seokes? yanıt verme hakkımı kullandım seokes...
Çok dert etmişsin Halil. Bence gevşe biraz, rahatla. İnsanlar istediğini yazar ve konuşur kurallar dahilinde. İstersen senin için mahkemeler de kurup kendimizi idam edelim?