bu tür konuları açmak yasak değil. bu manipülasyona açık bir durum sayın forum üyeleri. ben bu forumda bir üyenin akşama kadar propaganda yapmasına karşıyım. 1 bireyim, 1 işverenim ve bu forumu işveren olarak kullanıyorum. Genelde webmaster olarak kullanıyorum ve bu foruma bu yüzden geldim. içinde bulunduğumuz durumlardan ötürü bu paylaşımlar bizi tahrik etmektedir. bu arkadaş bunu bilerek bunu yapıyor. forum kuralları bu atmosferde yazılmadı. ama atmosfer şuan bu. sırf forum kurallarına aykırı değil diye bunu bile isteye yapıyor ve insanları birbirine düşürüyor.
@Report;

Eğer burada bir sorun yok ise ben de her konusuna, benzeri herkesin konusuna konuları eleştirecek cümleler yazacağım. Eleştirmek forum kurallarına aykırı değil. Eğer böyle manipülasyonlara izin veriliyor ise biz de yapalım. ben +35 yaşında bir işletmeci olarak bu forumu bu arkadaşlar yüzünden çekilmez bulmaya başladım. Engelle engelle bitmiyorlar.

Yönetim bu arkadaşın son açtığı konuları incelerse sevinirim. Yanıtlarda pek çok kişi benimle aynı fikirde.

Kurallara aykırı değil diye birkaç hesap sürekli kendisine destek veriyor. IP kontrolü falan yapın belki multi çıkar.