bu foruma siyaset için mi geldin? webmaster konuları ile başladığına göre bunun için geldin. bu alanda faydalı olmaya ne dersin? bu alanda aktif olmaya? ayrıca teknik olarak sana yanıt verebiliyorum. bu özelliğim kısıtlanmamış. yani bundaki sorun ne? istediğim yanıtı verebiliyorum. hakaret yok, aşağılama yok. sadece soru soruyorum. neden bu tür konuları açıyorsun? art arda? neden?
SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok dolu bir adamsın kardeşim benim konularımda harcanma, diğer konularda atom parçalanıyor git ucundan tut. Kendine yazık etme benim cehalet kokan konularımda.