• 02-02-2022, 13:13:18
    #10
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olması gerekeni yapmışlar bunda yanlış bir şey yok. Kuru Kahveci Mehmet Efendi ve Ülker ürünleri diyorsunuz. Bu iki markada piyasada faaliyet gösteren aktif firmalar. Ürün sizin mi hayır satış için yetkiniz var mı hayır. Eee amazon'un yaptığının neresi yanlış bu durumda ?
    Yanlış demedim ki?

    Sadece bizim Türk mantığı buna alışkın değil 🤣
    Amazon kullanmak isteyenlere fikir olsun diye paylaşmak istedim sadece 😇
  • 02-02-2022, 13:18:15
    #11
    Peki bu dropshipping yapanlar?
    Hepsi her markanın bayisi değil herhalde.
  • 02-02-2022, 13:29:03
    #12
    En iyisini yapıyor darısı diğer pazaryerlerinin başına.

    Aslında olayı sadece kendi açınızdan değerlendiriyorsunuz. Hal bu ki Amazon satıcıyı korumaya çalışıyor. Trendyol yada Hepsiburada da buybox a her isteyen giriyor. Adamın kendi özel olarak ürettiği ürüne girip başka ürün yolluyor. Bunu en çok replika ürün satanlar yapıyor. Pahalı markaların ürünlerini buybox ile çok daha ucuza listeleyip çakma ürün yolluyorlar. Müşteri mağdur olduğu gibi marka hakkında da müşteri negatif bir algıya sahip oluyor. Oysa ki satın aldığı ürün markanın değil replika satan satıcının malı.
  • 02-02-2022, 13:34:19
    #13
    Üyeliği durduruldu
    yiyecek için bazı sertifikaların olması gerekiyor.. o yüzden bu kadar sorun yaşatıyor.
  • 02-02-2022, 13:34:48
    #14
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisini yapıyor darısı diğer pazaryerlerinin başına.

    Aslında olayı sadece kendi açınızdan değerlendiriyorsunuz. Hal bu ki Amazon satıcıyı korumaya çalışıyor. Trendyol yada Hepsiburada da buybox a her isteyen giriyor. Adamın kendi özel olarak ürettiği ürüne girip başka ürün yolluyor. Bunu en çok replika ürün satanlar yapıyor. Pahalı markaların ürünlerini buybox ile çok daha ucuza listeleyip çakma ürün yolluyorlar. Müşteri mağdur olduğu gibi marka hakkında da müşteri negatif bir algıya sahip oluyor. Oysa ki satın aldığı ürün markanın değil replika satan satıcının malı.
    Tamam haklısınız ama merak ettiğim şu.
    Türk kahvesi yazdığınız zaman binlerce aynı markanın satıcısı çıkıyor. Bunların hepsi resmi bayi mi sizce? Ben hiç sanmıyorum
  • 02-02-2022, 13:35:41
    #15
    dolar kazanmak fazlası ile zor. yabancı freelancer sitelerinde ilan açmadan önce o kategoride 45 dk lık sınava giriyorsunuz.
    misal seo kategorisinde ilan açman için seo sorularını yanıtlaman lazım. yoksa debelen dur konu açamıyorsun.
    ya da makale yazacaksın grammer bilgisi sınavına girmeden senin makale ilanlarını onaylamıyor.
    dolar kazanmak çok zevkli ama çok zor.
  • 02-02-2022, 13:41:49
    #16
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar kazanmak fazlası ile zor. yabancı freelancer sitelerinde ilan açmadan önce o kategoride 45 dk lık sınava giriyorsunuz.
    misal seo kategorisinde ilan açman için seo sorularını yanıtlaman lazım. yoksa debelen dur konu açamıyorsun.
    ya da makale yazacaksın grammer bilgisi sınavına girmeden senin makale ilanlarını onaylamıyor.
    dolar kazanmak çok zevkli ama çok zor.
    Arkadaşlar aslında biz Türkler için uygun değil. Yani alışkın olduğumuz sistem çok farklı. Avrupalıların hayat tarzı çok farklı. Olması gereken düzen var orada.
    Kısaca buna " liyakat sistemi" diyoruz.
  • 02-02-2022, 13:58:15
    #17
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar aslında biz Türkler için uygun değil. Yani alışkın olduğumuz sistem çok farklı. Avrupalıların hayat tarzı çok farklı. Olması gereken düzen var orada.
    Kısaca buna " liyakat sistemi" diyoruz.
    tam olarak liyakat demeyelim de kalite diyelim bunun adına. işi bilmeyen iş yapsın istemiyorlar liyakat da adaletsizliğe neden olabilir ancak kalite de pek olmaz =)
  • 02-02-2022, 14:01:06
    #18
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam haklısınız ama merak ettiğim şu.
    Türk kahvesi yazdığınız zaman binlerce aynı markanın satıcısı çıkıyor. Bunların hepsi resmi bayi mi sizce? Ben hiç sanmıyorum
    Sizin ayrı bir prosedür koyacaklarını sanmıyorum. Herkese aynı prosedür işliyor. Eğer ilan koyabiliyorlarsa mutlaka gerekli belgeleri yüklemişlerdir.